Herhangi bir şey olur mu eskiydi zaten şikayet etmeli miyim
3 ay
Cevap
13Cevap
Kesinlikle çalıntı durumunda öncelikle en yakın polis karakoluna müracaat etmelisin. Başka işlem yapmak istersen onlar seni yönlendirir.
Bence çalındığına dair bir kayıt olsun, sonra olmadık bişeyin içine girersen eğer polisteki çalıntı durumunu anlatırsın, çalınmıştı kaydım var dersin.
Şikâyetçi ol sen içinde önemli numaralar vardı diye
Sıfırlanmıştı
Tabi ki de olur saçmalama, en azından bildir..
yani fotoğraflar sosyal medyaların varsa yined şikayet etmek önemli banka kart bilgileri falan?
Evet. Çünkü IMEI numarası var. Kopyalayıp başına iş açabilirler.
Bi arkadaşım telefon kaybettiği için şu an cezaevinde
Et bence hırsız hırsızdır iğne çalmadan aynı araba calsada
Sen yine de karokola bi sikayette bulun bi suc unsurunda kullanilirsa yanarsın
Tamamdır
Etseniz bile bir işe yaramaz
Sim kartını bloke ettir
Olmaz
Kimi şikayet edecen
İçinde önmemi şeyler yokmu
olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aleyna, çalınan telefon eski bile olsa mutlaka şikayet etmelisin canım.
Aleyna, kimlik bilgilerin ya da hesapların için güvenlik riski oluşabilir.
Aleyna, e‑Devlet ve operatör üzerinden hattını kapattırman da çok önemli tatlım.
Aleyna, polis kaydı olması ileride bir sorun çıkarsa seni korur.
Aleyna, bence hiç düşünme ve hemen başvurunu yap güzelim.
Sıfırlamıştım zaten yine sorun olur mu
Sıfırlaman iyi ama yine de kayıt açtırman güvenli olur canım 💛📱✨