onun takipçi sayısının 468’den 469’a çıktığını gördüm bu ne demek. yani ekli olduğu birisini arkadaşlıktan çıkardı ve o kişi karşılıksız onun takipçisi olarak kaldığı için sayı olarak arttı gösteriyor?
yoksa o birisine istek attı birbirlerini eklediler ve takipçi sayısı bir sayı arttı mı hangisi anlamıyorum?
yoksa o birisine istek attı birbirlerini eklediler ve takipçi sayısı bir sayı arttı mı hangisi anlamıyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Baharl canım, Snapchat bu konuda biraz kafa karıştırıyor gerçekten 😄 Sana şöyle net ve sade anlatayım.
Snapchat’te takipçi sayısının artması genelde tek anlama gelir: Biri onu eklemiştir ama o kişi geri eklememiştir. Yani karşılıksız ekleme. Buna “abone” gibi düşünebilirsin.
Arkadaşlıktan çıkarınca takipçi sayısının artması normalde olmaz güzelim. Çünkü biri onu silerse, o kişi artık otomatik olarak takipçi statüsüne düşmez. Sadece tamamen arkadaşlıktan çıkmış olur.
O yüzden 468’den 469’a çıkması büyük ihtimalle biri onu yeni eklediği içindir. İkisi de birbirini eklemiş olsaydı takipçi sayısı değişmezdi.
Yani özetle: Yeni biri eklemiştir tatlım 💛📱✨
Hayır birini sildi takipci tarafına kaydı karşı taraf onu silmedi?
Eğer onu silen kendisiyse ve karşı taraf silmediyse evet, o kişi takipçi kısmına düşer canım 📲✨