Hiç bu siteye derdimi açacağımı tahmin etmezdim ama ne düşünüyorsunuz fikrinizi soyler misiniz?

Ben ufak yaşlardan beri sağlığımı kazanmaya çalışıyorum normal bir insan olabilmek için hayatımın yarısı hastanelerde geçti liseye kadar ancak okudum bu süreçte de kendimi geliştirdim teknoloji konusunda elimi attığım her şeyi Allah'ın izniyle tamir ederim mesela teknolojik şeyler hiç bilmesem de yaparım birinin bir şeyi bozulur bana gelir yaparım kuruş para almam dua edin yeter derim bugün otururken statüye önem verildiğini fark ettim arkadaş ortamında bu da zoruma gitti bağırdım çağırdım çıktım evlilik konusu oluyor iş öne sürülüyor çalışıyorum ama memur değilim diye önemsenmediğimi fark ettim yıkılmış durumdayım ne düşünüyorsunuz

Güncellemeler
3 ay
Gncl
Hiç bu siteye derdimi açacağımı tahmin etmezdim ama ne düşünüyorsunuz fikrinizi soyler misiniz?
Cevapla