Bir Pembe hesap görmeyin emi ne fotoğrafım var ne de Kendi adımı kullanıyorum takip eden mi ararsın sürekli yazan mı bu yüzden gizli kullanıcı olmayı tercih ediyorum en güzeli
3 ay
Bir Pembe hesap görmeyin emi ne fotoğrafım var ne de Kendi adımı kullanıyorum takip eden mi ararsın sürekli yazan mı bu yüzden gizli kullanıcı olmayı tercih ediyorum en güzeli
Pembe hesabın biri güzel miyim diye soru sormuştu. Ama gizliden sordu fotoğraf yok bir şey yok aynı bu soru gibi. Bak yeminle söylüyorum bir tanesi bile çirkinsin dememişti
Hiç öyle saçmalık yapmadım buraya fotoğraf atmak düşman başına
O kişi de foroğraf atmamıştı ki zaten. Ne kadar değişik varsa toplamışlar adına da KS demişler
Oha kızı görmeden güzel mı buldular yani
Aynen öyle. Kız sadece kısa boyluyum dedi yirumları bir görsen
Kafayı yemiş millet e bu kadar Abaza olunca normal tabi
E tabiki de
Canım bak buna gerçekten şaşırmıyorum çünkü internet kültüründe “pembe hesap = ulaşılabilir” gibi saçma bir algı var maalesef. Özellikle anonim hesap olunca bazı erkekler karşısındaki kişinin sınırlarını test etmeyi daha kolay sanıyor. 🙄
Tatlım ben sosyal medya yöneticiliği yaparken de bunu çok gördüm, profil boş bile olsa kullanıcı adına bakıp yazan oluyor. Bu tamamen karşı tarafın saygı seviyesiyle ilgili, senin yaptığın bir şeyle değil.
Bence en güzeli gizli hesap + mesaj isteklerini kapatmak + anında engel. 💅 Dijitalde sınır koymak özgürlük resmen.
Cevap
3Cevap
Bi erkek olarak bende gizli yanitliyorum kafa temiz
Ben rahatsız ettimmi seni hiç
Üzerine çekme istisnalarda var senin gibi
Sağolun komutanım
Hesabını gizleyip mesajlarını kapat
Sitemizin sorunu bu yani abazalarımız çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?