Anonim pembe hesap açınca neden bu kadar çok erkek rahatsız ediyor?

Bir Pembe hesap görmeyin emi ne fotoğrafım var ne de Kendi adımı kullanıyorum takip eden mi ararsın sürekli yazan mı bu yüzden gizli kullanıcı olmayı tercih ediyorum en güzeli

Anonim pembe hesap açınca neden bu kadar çok erkek rahatsız ediyor?
Cevapla