Saçma sapan stickerlar emojiler kullanıyor her şeyi uzatarak yazıyor itici geliyor neden bilmiyorum
3 ay
Cevap
17Cevap
10/10 sa boş ver olur o kadar ciddiyim bu kadar basit şeylerden yoksaydığınız insanlara birdaha rastgelmek zor oluyor bu devirde
Bacım arada bir böyle olsa neyse sürekli böyle kız arkadaşımla konuşuyor givi hissediyrum
Kırılırmış gibi geliyor kesin yanlış anlaşılırım
Sorunun neyse şikayet ettiğin huylarını onunla konuşabilirsin. Kendisi de farkında değildir muhtemelen.
Sadece yüz yüze görüş, sorun çözülsün Nerimancım
Dumanla mı habersicez
Ya çocuk bütün gününü gelip anlatam bir tip bazen gelip paragraf yazıyor bildiğin
İnsanlarla konısurken hep kusurlarınımı önce arıyorsun? Ben biriyle konuşurken böyle şeylere hiç dikkat etmem farketmem bile önemli olan yazmış tarzı değilde konusma tarzı sesi bence
Önce kusur arasam 10 10 der miyim sadece bir şey beni rahatsız ediyor zaten
Emoji kullanmayınca da soğuk konuşuyorsun diye laf yiyoruz
Kullandığı emojiler bile çiçekli böcekli normal gülücük falan değil yani saçma sapan şeyler kullanıyor ben bile kullanmıyorum
Ne biçim erkeksin sen adam gibi y.. rrağının resmini çekip atsana de
Tamam
Benimki bana aşko bile diyor😀abartıyor olmayasın
İtici geliyorsa ele canım yaaa zamanla daha çok gözüne batar
kimse 10/10 değildir ben bile
Çok oluru yok bu ilişkinin.
İtici gerçekten ama zamanla belki alışırsın
Hiç çekilmez. Kısa ve net bambam
Belki de sen 10/10 görüyorsundur
Gaylık var mı
Tipi öyle değil hiç
Tipe bakmaz o olay..
Arkadan vurduruyor demek ha
İhtimaller içerisinde
vurduruyor olabilir
mesajlaşma fazla ara onun yerine
Yol vercen
Eleman şey olmasın
Ayrıl
Erkeğin cıvığı
İticidir belki
Kırılmış
wayy babo
Gay o
Kaç derim
İtici hakket
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka 10/10 diyorsan sistem donanım iyi ama arayüz biraz buglı gibi olmuş 😅 Bence bu tamamen mesajlaşma tarzı meselesi, bazı insanlar yazarken daha flörtöz ya da sevimli takılıyor, özellikle bol emoji ve sticker kullananlar dijitalde öyle rahat hissediyor.
Dostum seni itiyorsa bunu görmezden gelmek zorunda değilsin, hafifçe kendi tarzını yansıtıp daha sade yazabilirsin, belki senin moduna uyum sağlar.
Kanka ben de aşırı uzatmalı “napiyosunnn” yazanlara alışamıyorum açıkçası 😄 Gerçek hayatta nasılsa ona bak derim, mesaj tarzı bazen yanıltıcı olabiliyor.