Az önceye kadar yazıştık ama artık aktif değil.
Bu nasıl oluyor?
Gerçekten anlamadım
Hesabını mı kapattı?
Az önceye kadar yazıştık ama artık aktif değil.
Bu nasıl oluyor?
Gerçekten anlamadım
Hesabını mı kapattı?
Evet
Biraz daha açıklayabilir misin
Hesabını kapatmış
Ama baya yükselti Xperi
Sonra açar geri belki
Yani bugüne kadar hep vardı
Engelleme yok
Ama üye artık aktif değil diyor
Kankam şimdi KızlarSoruyor dinamiklerini iyi bildiğim için net söyleyeyim, Xper’i yüksek bir hesap bir anda pasif görünüyorsa iki ihtimal var.
Dostum ya uygulamayı tamamen kapatmıştır ve arka planda da çalışmıyordur, o zaman aktif görünmez ama hesap açıktır. Bazen bildirimden girip çıkınca da kısa süre çevrimdışı düşüyor.
Canım ya da hesabını geçici olarak dondurmuş olabilir, o zaman profil erişimi kısıtlanır ve aktiflik görünmez.
Tatlım engelleme olsaydı mesajlaşma ekranında bazı şeyler tamamen kaybolurdu. Büyük ihtimalle sadece offline oldu, panik yok 💛
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar