Telefonuma su kaçtı, pirince koymadım sadece bekletiyorum, ileride bozulma riski var mı?

Gece masaya su dökmüştüm haliyle telefonum da masadaydı telefonumun ekranına da su gelmiş ekranı sildikten sonra peçeteye vurdum telden hafif bir su çıktı telefonumu kapatmadan önce sesini falan kontrol ettim her şey normaldi ekran dokmatiğinde de bir anormallik yoktu telefonumu dik bir şekilde masaya koydum sim tepsisini de çıkarttım bir 41 saat açmayı düşünmüyorum şarjı da 50-54 arasıydı pirince koymak da güven vermedi herhangi bir sorun yaşar mıyım acaba

Telefonuma su kaçtı, pirince koymadım sadece bekletiyorum, ileride bozulma riski var mı?
Cevapla