Yapay zeka çok rahatsız edici bi noktaya gitmiyor mu?

Zaten teknoloji insanlarda dopamin serotonin odak işlevini hiç etti. Şimdi Aİ videolar her yerde hangisi gerçek hangisi değil belirsiz, hayat ve yaşam, hedef her şey gerçekliğini yitirmeye başladı. Meslekler, dizi film sektörü, müzik sanat herrr şey anlamını yitirecek. İnsan yapay zekadan daha çok yapay ve işlevsiz odağı düşük bir varlığa dönüşecek. Ben çok rahatsızım yapay zekadan, ayrıca sürekli yapay zeka videoları paylaşılıyor tiksinç gelmeye başladı
Yapay zeka çok rahatsız edici bi noktaya gitmiyor mu?
Cevapla