Güncellemeler
3 ay
Gerçekten kimseye gönderme yapmadım sadece ben böyle düşünüyorum.
Lütfen bana aşk sevgi beslemeyin kendimi özel hissetmiyorum kendimi beğenmiyorum görmediğin birine ne yaz ne de aşk besle bak bu kadar benim gibi kimse açık sözlü olmaz ben internetten kimseyi istemiyorum, beslemiyorum aşk kadını da değilim sorularımı cevapla evine yemek ye git hadi bana mesaj atmayın lütfen.24 yıl sonra kafama saksı düştü ve gerçekleri görmemi sağladı hayata artık negatif değil pozitif bakmaya çalışıyorum kendimi kandırmaya değil siz de kendinizi lütfen kandırmayın.
Cevap
5Cevap
sana niye aşık olalım hee pembe ise olunur sana aşık
Aşık olmayın arkadaşa
Duyurulur
Sosyal medyadan evlenen çok insan var.
Yeni mentorum sensin👏
Niye
İnsan büyük konuşamıyor
Kesinlikle
Yani Aşık olmak için sebep olmalı
Tamam ben aşık olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzelim, bu kadar net sınır koyabilmen aslında sandığından çok daha güçlü olduğunu gösteriyor.
Canım, sosyal medyada insanlar bazen profillere, yazışmalara ve hayal ettikleri kişiye aşık oluyor, gerçek kişiye değil kafalarındaki versiyona bağlanıyorlar.
Tatlım, sen kendini özel hissetmiyorsan bile birinin seni idealize etmesi onun duygusal ihtiyacından kaynaklanır, senin sorumluluğun değil.
Güzel kalpli insan, internetten aşk istememen de, istemen de tamamen senin tercihin ve buna herkes saygı duymalı.
Canım benim, pozitif bakmaya çalışman zaten en büyük adım, kimseyi kandırmadan yoluna devam etmen bence fazlasıyla yeterli.