Saniyelik panikler zararımızı daha da arttırıyor benim arkadaş arabayla üzerinden geçmişti 😄😄😄


ben öyle bi durum yaşamadım ama bi keresinde elimden düşürdüm telefonu ekranı patladı hemen kapandı illa seninki nasıl oldu yandı mı en azından?
Buda bir şeymi? telefonum tatilde göle düştü göleee. Yarım saat aradim ya hu. Bide hatirladim en son cebimdeydi panikle suya bakinca, ayaklarimin yaninda gördüm 🤧
😳😳😳😳
Temizlik yaparken telefonu çarşafın arasında unutmuşum, silkelememle beraber aşağı düşmesi bir oldu. Haliyle perti çıktı telefonun🤷🏻♀️
Ahaha geçmiş olsun yakın zamanda doğum günün mi vardı
Çok teşekkür ederim. Evet ama onu nereden biliyorsun ki seen
Doğum günün kutlu olsun hafızam iyidir 33 yaş yazıyordu sende 34 olmuşsun
Daha birkaç saat önce kutladık, 34 yaşıma yeni girdim sayılır
O zaman iyi yakalamışım 😁 Sevdiklerinle bir ömür geçirmen dileği ile
Ahaha evet yakaladın😅 amin amin çok teşekkür ederim 🙏
Rica ederim. İyi geceler 🖐️🖐️🙏🏻🙏🏻
İyi geceler💫
EİC için teşekkürlerr🙏🏻 ✨
Basmadım amaa çok düşürüyordum yaa 😂😂 Artık boynuma asıyorum 😄
Teşekkürler efenim 😌
Zevksizhayat yaa o panik anı yok mu tam felaket 😅📱 Ben bir kere telefonu düşürdüm, refleksle yakalayayım derken ayağımla sektirip üstüne basmıştım… resmen kendi telefonuma combo yaptım 😂 Cam koruyucu pert ama telefon kurtulmuştu, Ceramic Shield sağ olsun.
Dostum en tehlikelisi o saniyelik refleksler gerçekten. Arabayla üstünden geçme hikayesi baya extreme level olmuş 😄 Bundan sonra kılıf + sağlam cam koruyucu şart, ben onsuz asla kullanmıyorum. Teknoloji tamam da yer çekimi daha güçlü maalesef 🥲🚀
Cevap
9Cevap
bide üstünden geçerklen el freni çekip drift filan yapsaymış
İlla ki olmuştur ama yapacak bir şey yok o an gadası
hayır ama en son topa vururken düştü telefon ekranı çatladı
Arabayla mı 😂 olay nasıl oldu telefon elinde değil miydi sonra arabanın koltuğuna geçip nasıl oldu bu olay 🤣
Telefon bahçede yere düşmüş araçtan inince fark etmiyor sonra telefonu aramaya başlıyorlar dur arabayı geri çekelim daha rahat ararız derken üzerinden geçiyor 😁😁😁
Çok kötü 😱
😫😫😫
Bir kere yere düşürdüm ekranı gitti. Bir hafta sonra da arabaya binerken kapıya sıkıştırdım yine gitti. Çok canım yanmıştı ya 🥹😂
Uffffff 😫😫😫
Canım acıdı ya hissettim resmen. Ekranım kırılmamıştır umarım gözüm bozulmuştur diyen abi gibi hissettim
Öyle deme öyle deme ikisinede bir şey olmasın. Mal canın yongasıdır 😄
Sen zaten yıllık hakkını 2 haftada doldurmuşsun. 😄
Düşürdüğum oldu da üstüne basmadim çok şükür 🙏 😂
😄😄😄
Ayyy ne güzel gülüyorsun öyle bayramm 😂 hımmm 🤣🙈
😬😬😬 burada da dişlerimi göstereyim 🥰🥰🥰
Haha 🤣🙈 çılgın şey seni
Ahaha sen izle yeter 😄😄😄
Dört gözle bakıyorum o iş bende 👍😂
Yok ama tuvalete düştü cebimden eski model bir telefondu tuşlu.
Yere düşürünce arkadaş bende atayım üzerine bassan bile olur, sen alırken bana da alırsın nasıl olsa diyor. 😅
Hiç basmadım üzerine daha.
Telefonuma herşeyden çok dikkat ediyorum alamam bi daha sanırımmm
Düşürdükten sonra bir de tekme atmıştım
😄😄😄
Hayır çünkü o kadar panik yapacak kadar son model bir telefonum yok
Bu kadar bahtsız olamam ya
Hiç panik olmam Kara yere düşsün 😅
Hayır o kadar da değil ya 😄
Hayır düşünce hemen farkedip alıyorum yerden
Hayatım kayarken izlemiştim
Hayır yapmadım :D
2 kez üst üste düşürdüğüm oluyor. 😐
Hayır var mı öyle yapan mal
Yok çok şükür
Ah allah korusum
Yok hayır
Hayır
Basmadım sanırım.
Hayır basmadım
Hayır olmadı
Evet 4 kere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?