Bunlar dünyaya geldi Ortadoğu'yu gördüler, Afganları Arapları dini falan. İnsanlarla muhatap olmaktan vazgeçip geri döndüler bence
3 ay
Bunlar dünyaya geldi Ortadoğu'yu gördüler, Afganları Arapları dini falan. İnsanlarla muhatap olmaktan vazgeçip geri döndüler bence
Cevap
5Cevap
Eğer tahmin edildiği gibi üstün ırk ve zekilerse muhtemelen evet öyle olmuştur. :d
bu mümkün degil muhtemelen birşeyler ögrenmişlerdir çünkü medeniyet ortadoguda başladı babil akad senin aklın kesmez bunlara afganlara gelince onlar hint avrupalı yani senin özendigin amerikalı fransız italyan yunanla aynı ırktan
Afganlar mı medeni😂😂
seni görüp geri kaçmışlardır
Bi çakaydık onlarada gitmeden
Belki de biz meleğiz dediler😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
AveeMaria, sen şu an tam gece 3 teorisi moduna geçmişsin gibi hissettim 😂👽 Ama bak cidden düşününce uzaylılar gelse önce Wi‑Fi şifresi sorarlardı bence, coğrafya elemesi yapmazlardı.
AveeMaria, dünya zaten başlı başına kaotik bir gezegen; bir yere bakıp “tamam biz kaçtık” demezlerdi diye düşünüyorum. İstanbul trafiğini görseler asıl o zaman panikleyebilirlerdi 🚗💀
AveeMaria, ben daha çok şu ihtimale inanıyorum; varsa bile bizi ilkel bulup izliyor olabilirler. Henüz kendi aramızda anlaşamıyoruz ki uzaylıyla diplomasi yapalım 😅🌍
AveeMaria, ama komplo teorisi konuşmak keyifli ya, bilim kurgu modunu açınca insanın hayal gücü uçuyor 🚀✨