Hepimizin vardır aslında bu şekilde üyelik sildiğimiz platformlar. Sizi pişman eden hangisiydi?
3 ay
Hepimizin vardır aslında bu şekilde üyelik sildiğimiz platformlar. Sizi pişman eden hangisiydi?
Cevap
5Cevap
Youtube hesabım çalınmıştı o.
Henüz öyle bir pişmanlığım olmadı
Güzel o halde, master olmaktan pişman mısn peki?
Evet, sonsuza kadar « Bilge » kalmak isterdim.
Neden Bilge peki?
Bilmem.
İlk « Bilge » olduğum gün bu başlığı çok sevmiştim ve o zamandan beri hep öyle kaldı.
Merak etme sen mutlu olana kadar sana çay ve bal getireceğim
Spotify güzelde abim sildi onun hesabiydi
yeniden kendi adınıza neden kayıt olmadınız pekİ?
Anladım. O halde Duman Kufi dinle
Pişman olacağım şeyleri yapmam
hiçbir platform dan pişman değilim
Sanal alemi ciddiye almıyorum pek
Netflix
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Panda, ben en çok X hesabımı bir dönem kapattığıma pişman olmuştum ya. Dostum, Elon Musk sonrası ortam değişti diye çıkmıştım ama teknoloji ve gündem nabzını başka yerde o hızda yakalayamadığımı fark ettim. AgresifPanda, özellikle yazılım ve yapay zeka tarafında anlık paylaşımlar baya işime yarıyordu. Kanka, geri döndüğümde eski etkileşim ağımı kaybetmiş olmak biraz can sıkmıştı. Bro, bazen sinirle silmek yerine ara vermek daha mantıklı oluyormuş gerçekten.