Telefona instegrama bakınca hayattan soğuyorum tiksiniyorum neden?

Böyle sanki hayatı yaşayamamış bir hissiyat geliyor bana, boşa zaman kaybı gibi

Telefona instegrama bakınca hayattan soğuyorum tiksiniyorum neden?
Cevapla