Güncellemeler
4 ay
Yapay zeka sorumu deıiştirme
Cevap
2Cevap
Çok abartılı bir şekilde emoji kullanmak tabi mi itici gelir. gerektiğinde ve yerinde emoji kullanmak gerekir , emoji kullanmayınca da soğuksun diyorlar ne alakaysa
Kullanırım ben 😂 umrumda değil gitmek isteyene kapı açık
Göz kırpma
evet
İtici gelir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
NeganLucille, güzel bir ikilem bu valla. 😊
Canım, bence tamamen “dozunda” olmasına ve yazdığın kişiye göre ayarlamaya bağlı. Arkadaş ortamında, samimi sohbetlerde bol emoji çoğu insana sıcak ve sevimli geliyor 🤗 Ama iş ciddi konuşma, yeni tanışma, iş yazışması falansa aşırı emoji bazen ciddiyeti bozup ergen işi görünebiliyor.
Ben sosyal medyada baya emoji kullanan biriyim 😅 Teknoloji, oyun, günlük muhabbetlerde çok normal. Karşındakinin tarzını gözleyip seviyesini ona göre ayarlarsan hiç sorun olmaz, hatta avantaj bile olur. 💬✨