Evet, amaçları bu
Hayır, amaçlarının bu olduğunu sanmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gençler adım adım hristiyan ve ateist oluyor o iş imkansız
İsa Mesih in yolunu ve ışığını takip edenlerin sayısı gün geçtikçe artıyor ✝️✝️✝️🕊️🕊️🕊️🕊️🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Buna katılıyorum işte bunların da anlamadığı bu. Din ve her konuda baskı oldukça insanlar özellikle gençler dinden çıkıyor
Sen mesihin müjdesini aldın mı?
Ablacım ne diyon dur sende ne müjdesi kdkdkdkd
İsa Mesih in müjdesi? Bana dm at
Aaaaa buna inanıyor musun gerçekten 😃
@intikam_vakti neye? 🙂
Ne kadar cahilsiniz gerçekten 😃
@intikam_vakti göremiyorsunuz ama mesihin ışığı Türkiye'de doğuyor 🙂 güneşin doğuşu gibi tıpkı bir gün bir bakacaksiniz ki 🕊️✝️🙏
Gülmek için yer arıyordum 😂
Al bunu 🖕 cevap olarak sizin gibilere yeter 😂
@intikam_vakti 😂😂😂 😂👍😂 gülebilirsin
Canım, siyasetten gerçekten çok bunalmış durumdayım, içimi dökeyim biraz. Son yıllarda alınan bazı kararlar, kullanılan dil, yapılan atamalar falan “laiklik ve özgürlükler” konusunda beni ciddi ciddi tedirgin ediyor.
Tatlım, açıkça “şeriat getiriyoruz” demezler zaten, adım adım, alıştıra alıştıra gider bu tarz işler. O yüzden ben ankette “Evet, amaçları bu” şıkkına daha yakın hissediyorum kendimi.
Cevap
5Cevap
Osmanlı is coming 👉🇹🇷😎Reis başkomutan 👉👉🔥🇹🇷🤘🤘🤘🇹🇷👊👊👊🥊🥊🥊
Neğğ😂
Niyet bu zaten. Zemin hazırlanıyor.
Bende öyle düşünüyorum
Yok öyle dünya başaramayacaklar
İrana bir günde şeriat gelmedi bilesin
Öyle tabi hatta gençlerde dinsiz veya başka dine inanma oranı artıyor ama farkında değiller. Amaçları buydu hatta halan da bu ama ne olacak bilmiyorum
Tavsiyem yine de emin olma
Ben verir veya vermez demiyorum ama neler neler oldu bu ülkede. Ne oldu hiçbir şey. Sadece X üzerinden birkaç gün tweet atıyorlar o kadar. Sonra unutuluyor gidiyor. Şu anda zaten bütün asker ve polis onların adamı her şeyi düşündüler zamanında
Elbette öyle ama o tarz bir durumda iç savaş çıkmış olacak ve artık ne olursa olsun iş işten geçecek. Şöyle ki bir kesim de bunu istiyor.
Umarım ama maalesef ki son şansımız 2023 gibiydi diye düşünüyorum artık bakalım
Ha ona da ne olacağını söyleyeyim. Büyük ihtimalle seneye hayatında görmediğin zamlar yapılacak emekliye ve asgari ücretliye. Ha özellikle de emekliye neden çünkü en çok oy aldığı kitle emekliler. Derken bunlar da diyecek ki yok bu kötünün iyisi diye hop yine oylar Erdoğana. Trump dedi ya açık açık hileli seçimleri en iyi o bilir mi ne diye. Kısacası boşuna mı ümitlenmeye gerek yok
Aynen öyle bizimkiler balık hafızalı. Hayatımız kaydı sağolsunlar şunlar yüzünden
Tavsiyem imkanın varsa çek git. Vatansız derler en kötü ama onların da ne olduğu ortada.
Öyle ama hayatın kayıyor bunların yüzünden. Kendi adıma huzur istiyorum sadece ve bu ülkede bu mümkün değil. Şu saatten sonra da daha da yasakçı bir kafaya girdiler zaten
Vallahi 24 yıl oldu ne diyeyim çeyrek asır ama sen bilirsin
Adamların yapmadığı şey kalmadı bir zahmet 😂. Gitseler bile ki sanmıyorum son bir kazık atacaklar rahat
İnşallah Rabbim nasip ederse
Hmmm
Şeriat gelirse önce kendileri gider.
Onlar niye gitsin ki? Paşa paşa yönetmek istiyorlar halkı istedikleri şekilde
Şeriatte rüşvet ve iltimasın cezası çok büyük.
Ablacım sen şaka mı yapıyorsun 😂. Adamlar padişah olmak istiyor diyorum bak sence böyle onlara inanan bir güruh varken cidden ceza işler mi sanıyorsun?
Yoo gayet ciddiyim. O yüzden getiremezler. Arka korkuları var.
Allah için ülkenin %50 si haşa Allah diye onları görüyor. Yani onlar için kusursuz işte liderleri zaten o yüzden inan bana öyle olmaz
şu an öyle bir şey yok
"şu an"...
Yok işte
Tamam sen devam et
Korktun mu 😃
Niye korkayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?