2 ay sonra durduk yere emoji atıp sonra bir anda stalku kesmesinin sebebi ne olabilir?

Konuşmadığımız halde 2 ay sonra öylesine aptal saçma bir emoji atti bende görüldü attım o zamanlar durumlarima hep bakardı sonrasında hiç bakmaz oldu ve ikimizde birbirimizde nefret etmeye başladık belki de ya da başka duygular depreşti sanki attığı o emojiden sonra başka bi mesaj veya bir şey atmadı sizce o emojiyi neden atmış olabilir ve de durumlarima bakmayı neden kesti ilgi çekmek için mi yoksa kendini özlemek için mi çünkü çok dikkat ediyorum kendini durumda hiç koymuyor başka şeyler koyuyor bende bakıyorum kudursun diye sizce hepsini kurgu yapar gibi peşinden gitmemi mi istiyor bende kabak gibi görüldü attım ona bir sebebi var de mi

2 ay sonra durduk yere emoji atıp sonra bir anda stalku kesmesinin sebebi ne olabilir?
Cevapla