Bir erkek aylar sonra saçma da olsa emoji atıp sonra yine kayboluyorsa ne amaçlıyor?

Bir erkek karşılıklı iletişimi kestiği bi kıza birkaç ay sonra durumuna bakıp neden saçma da olsa bi emoji atar sizce? bi 15 gündür falan durum da koymayı saçma sapan bi kendini göstermek için "çalışıyoruz kimse görmüyor!!! Allah görsün yeter!! Diye paylaşım yaptı bi daha da yapmamıştı sizce bu neyin kafası sonra da durum koymayı bıraktı çok garip yaa de mi ama ya da bana kurduğu bi tuzak mi

Bir erkek aylar sonra saçma da olsa emoji atıp sonra yine kayboluyorsa ne amaçlıyor?
Cevapla