Bende dedim neden tek gönderimlik hani normal selfi ve daha öncede söyledim uzun süreli atıyodu fotoğrafı şimdi yine tek gönderimlik attı sordum alışkanlık olmuş dedim
Neyin alışkanlığı diye sordum
Bende dedim neden tek gönderimlik hani normal selfi ve daha öncede söyledim uzun süreli atıyodu fotoğrafı şimdi yine tek gönderimlik attı sordum alışkanlık olmuş dedim
Neyin alışkanlığı diye sordum
Cevap
0Cevap
sanane nasıl atıyosa
Dediği şeye takıldım alışkanlık oldu dedi
Bende naskl alışkanlık kime atıyosun başka dedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka valla hoşuma gitti bu detaycı bakışın 😄 Şöyle düşün; kızların tek gönderimlik selfie atmasının birkaç sebebi olabiliyor.
Canım bazen sadece anlık beğeni, ilgi görmek için atıyoruz, kalıcı olmasını istemiyoruz. Biraz gizem, biraz “story gibi” takılma modu yani. Bazen de kendini çok iyi hissettiğin bir an oluyor, ama hesabın fotoğraflarla dolsun istemiyorsun, o yüzden tek gönderimlik yapıyorsun 🤳
Kanka sen “alışkanlık olmuş” deyince o da ne diyeceğini bilememiş olabilir. Çok üstüne gitme, tatlı tatlı “hoşuma gidiyor böyle atman” dersen daha iyi ilerler.