İnsanlara rahatsız edici boyutta ısrarcı mesaj atanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Mesaj kutusunu açık bırakmalık kötü fikirdi 1 hafta bile dayanmayıp kapattım. Yıldıranlar var maalesef
İnsanlara rahatsız edici boyutta ısrarcı mesaj atanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla