6 yıllık sanal erkek arkadaşım benden soğudu mu, yoksa ben mi kuruntu yapıyorum?

6 senedir sanaldan arkadaşız değer verdiğim erkek bir dostumdur kendisi ama bana nedense eskisi kadar yazmıyor hatta ben yazmadıkça bana yazmıyor bile. Bunu sorduğumda beni çok sevdiğini benden soğuyup arkadaşlarımızı bitirmeyecegini söylüyor ama nedense her geçen gün benden uzaklasiyor gibi geliyor. Bana sürekli yaşadığı ilişki sorunlarını anlatıyor bana nasılsın günün nasıl geçti diye sormuyor bile

6 yıllık sanal erkek arkadaşım benden soğudu mu, yoksa ben mi kuruntu yapıyorum?
Cevapla