Yakın erkek arkadaşımla yakınlaştık, yanlış bir şey mi?

Yakin erkek arkadaşımla 3 seneye yakın aramızda adını koyamadığımiz garip bir çekim var ama ailelerimiz iç içe olduğu için asla bunu kimse belli etmiyordu... ama içten içten birbirimizi istiyorduk.. Yakin diyorum ama can ciğer de değiliz... uzun süre görüşemedik üniversite vs.. dün gece denk geldik uzun süre sonra, oturduk sahilde.. biraz sohbet ettikten sonra beni öptü, yıllardır bu anı bekler gibi öptük birbirimizi.. sanki yaşanması gereken bir şeydi.. sizce bu yanlış bir şey mi?

Yakın erkek arkadaşımla yakınlaştık, yanlış bir şey mi?
Cevapla