Gece 2'de çevrimiçi olan sevgiliye güvenmeli miyim, manipüle mi ediliyorum?

Dedim kime yazıyorsun bak şu mesaja bi arkadaş liseden dedi ben de detay vermedi fıttırdım kim bu fslan diyince kavga çıkardı güvenmiyorsan niye birlikteyiz hayır arkadaşım demişim erkek olsa ne yazar diyince balkona çıktım aradım açmadı sonra yazdım bu ne demek erkek olsa nasıl ne yazar falan oda arkadaşım olur erkek kız ne fark eder ki yazan kızdı dedi neyse 20 dk mesajlaştık güvenmiyorsan ara verelim dedi bende güldüm sen manipüleyi çoktan düşünmüşsün dedim güveniyorum inşallah üzülmeyiz dedim o ne demek dedi bende güvenmesem ss atmanı isterdim kızsa dedim atmadı istemedim zaten de hala haklı göstermeye çalışıyor kendini dedim ki tamam çözdük güzelce uyuyalım iyi geceler diyor baktım hala çevrimiçi hala online dedim böyle olmaz

Gece 2'de çevrimiçi olan sevgiliye güvenmeli miyim, manipüle mi ediliyorum?
Cevapla