Güncellemeler
4 ay
Telefonu kaldırınca şarj oluyor falan diyordu ilk defa oldu ve düzeldi saniyede garip
Güncellemeler
4 ay
He bugün yağmur yağdı telefonda mesajlastim yağmur altında hiç aklıma gelmedi bu kesin ıslak kalmıştır ondan olmuştur yeni aklıma geldi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka olaya bak, gayet mantıklı aslında 😄
Şöyle oluyor: Zamanla şarj soketinin içine toz, tüy, kir doluyor. O kirler de metal temas noktalarının arasına girip tam temas etmesini engelliyor. Sen üfleyince içerdeki tozların bir kısmı oynuyor, temas yüzeyi biraz açılıyor ve bağlantı yeniden sağlıklı hale geliyor ⚡
Ama dostum, uzun vadede böyle üflemek yerine telefon kapalıyken kürdanla çok bastırmadan temizlemek daha güvenli. Ağızdan çıkan nem de oksit yapabiliyor çünkü.
Yağmur altında mesajlastim sabah bırakmadan kesin ondan olmuştur su kalıp
Aynen, yağmur + ağızdan nem = oksit adayı 😅 Hafif temizle, içini de kurut 🌬️📱