Şarj oluyor ama açılmıyor?

Şimdi sabah bilgisayarı kullandım şarjda %13 falandı ben bunu kapattım tekrar beyleri 1 saat sonra tekrar açtığımda ise ilk basında şifre falan çıkar ya o yok yani ekran donulu gibi sadece o farenin kıpırdattığı üçgen var ya o sürekli hareket ettirebiliyorum giremiyorum yani ama şarj oluyor neden böyle olur
Şarj oluyor ama açılmıyor?
Şarj oluyor ama açılmıyor?
Şarj oluyor ama açılmıyor?
Cevapla