Şimdi sabah bilgisayarı kullandım şarjda %13 falandı ben bunu kapattım tekrar beyleri 1 saat sonra tekrar açtığımda ise ilk basında şifre falan çıkar ya o yok yani ekran donulu gibi sadece o farenin kıpırdattığı üçgen var ya o sürekli hareket ettirebiliyorum giremiyorum yani ama şarj oluyor neden böyle olur
Ayarlara giremiyorum işte kitapçığında da böyle yazıyor uyku moduna giriyormuş güç düğmesi varmış ona basınca açılıyormuş bir saattir şarjda hala açılmadı
Bu durumda şu an için beklemek iyi olur diye düşünüyorum. Bazen elektronik cihazlar böyle kafayı yiyor. Bekleyince düzeliyor falan. 4 aylık telefonum iki defa kapandı. Ne yaptıysam düzelmedi 1 saat sonra kendiliğinden açıldı. Laptop şarjda beklesin bakalım düzelmezse tekrar yaz başka bir şey düşünürüz. İnşallah Casper marka olduğu için üzmez seni
Yepyeni bilgisayarın pili bozulmaz hemen. Casper işte yerli marka diye tercih ediliyor ancak bildiğim kadarıyla çok da güvenilmez. Bende geçen sene Asus aldım çok memnunum hiçbir sorunu yok. Aslında teknolojik cihazlar şans işi. Benimki de işe yaramaz bir ürün olabilirdi. Veya kötü denen ürünler çok iyi de çıkabilir. Sen bekle bakalım düzelmezse bir çaresi bulunur ama düzelir bence öyle kalmaz
O ışıklar numlock (numara yazma), capslock (büyük harflerle yazma) ve scroll look tuşlarının ışığıdır. Sonuncu tuş pek bir işe yaramıyor artık ama diğer ikisi önemli. Benim anlamadığım ekran neden açılmıyor? Ekranı indir kaldır bakalım ne olacak
İyi yerden almışsın. Bende vatan bilgisayardan aldım. Öyle yerler bir sorun olduğunda ilgileniyor. Eğer servise gitmesi gerekirse ilgilenirler dert etme
Sanmıyorum. Ek sigorta falan yaptırdın mı? Eğer kullanıcı hatası derlerse ve ek sigorta varsa para almazlar. Ek sigorta yoksa para isterler eğer kullanıcı hatası ise. Kullanıcı hatası değilse yine para almazlar
Ek sigorta olayı kullanıcı hatası olduğu durumlarda geçerli oluyor ve ürünü aldığın gün başlıyor. Ola ki ürün düşer kırılır, üstüne bir şey dökülür bozulur vs bu gibi durumlarda kullanıcı hatası diyorlar ve ücretsiz ilgilenmiyorlar. Kullanıcı hatası olmaması için kendi kendine durduk yere bozulması lazım. Mesela adamın biri oğluna doğum günü hediyesi mi ne almış çocuk akşam ayıran dökmüş laptoba. Ek sigorta yaptırmadığına pişman olmuş
Fazla ısrar etmiyorlar ama söylüyorlar ürün satarken. Media Markttan alacak gibi oldum laptop ve o kadar çok ısrar etti ki. Önce bir ikna oldum sonra vazgeçtim almadım. Vatandan alırken de söyledi ama ben istemedim ısrar etmedi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Şarjı kritik seviyeye geldiği sistem açılmıyordur. Tamamen şarj edip tekrar deneyin.
Uyku moduna giriyorlarmış ondan olabilir mi ki
Olabilir tabi. Ama şarjı tam bitirmemeye özen göster. Mümkünse %30-80 aralığında kullan ya da şarja takılı kullan.
Uyku moduna girdikten bir süre sonra tam kapanır o yüzden olabilir. Ayarlardan değiştirebilirsin
Ayarlara giremiyorum işte kitapçığında da böyle yazıyor uyku moduna giriyormuş güç düğmesi varmış ona basınca açılıyormuş bir saattir şarjda hala açılmadı
Yani şu anda ekran geliyor ama açılmıyor dimi
Evet
Bu durumda şu an için beklemek iyi olur diye düşünüyorum. Bazen elektronik cihazlar böyle kafayı yiyor. Bekleyince düzeliyor falan. 4 aylık telefonum iki defa kapandı. Ne yaptıysam düzelmedi 1 saat sonra kendiliğinden açıldı. Laptop şarjda beklesin bakalım düzelmezse tekrar yaz başka bir şey düşünürüz. İnşallah Casper marka olduğu için üzmez seni
Casper Nirvana iyi drgil mi
Sıfır yeni aldım üretim yılı 2024 Ocak ayı. Pili bitmiş olamaz demi
Yepyeni bilgisayarın pili bozulmaz hemen. Casper işte yerli marka diye tercih ediliyor ancak bildiğim kadarıyla çok da güvenilmez. Bende geçen sene Asus aldım çok memnunum hiçbir sorunu yok. Aslında teknolojik cihazlar şans işi. Benimki de işe yaramaz bir ürün olabilirdi. Veya kötü denen ürünler çok iyi de çıkabilir. Sen bekle bakalım düzelmezse bir çaresi bulunur ama düzelir bence öyle kalmaz
Bunların başka düğmesi var mı açma kapama güç tasarruf tan kurtarma inşallah ya daha , bir hafta oluyor alalı
En işe yarar düğme açma kapama yani güç düğmesi. Basınca bir şey olmuyor mu? Tam şarj ne olmadı mı daha?
Biri arkasını aç demiş ama bence yapma. Bilmiyorsan öyle kafaya göre yapılmaz o işler
Az önce taktım
Yok açmam ya uygulama yüklenecek Bayram sonu gel dediler aldığım yer
O düğmeye basınca ekran kapanıyor basınca açılıyor 3 tane kalvywnin üzerinde ışık yanıyor ya onlar neyin nesi
O ışıklar numlock (numara yazma), capslock (büyük harflerle yazma) ve scroll look tuşlarının ışığıdır. Sonuncu tuş pek bir işe yaramıyor artık ama diğer ikisi önemli. Benim anlamadığım ekran neden açılmıyor? Ekranı indir kaldır bakalım ne olacak
Şu güç düğmesi ne uzun süre bastım ekran kapandi ilk mavi yazan yerde ampul işareti var o yanıp sönüyor mavi rengjn de hiç hareket ysok
Böyle anlamak zor. Bir de enter tuşuna bas bakalım. Esc tuşuna bas bir de
Basayım biraz şarj olsun öyle bazayim olmazsa saten yavaş şarj oluyor
Tamam bekle bakalım. Hangi mağazadan almıştın?
Teknosa
İyi yerden almışsın. Bende vatan bilgisayardan aldım. Öyle yerler bir sorun olduğunda ilgileniyor. Eğer servise gitmesi gerekirse ilgilenirler dert etme
İnşallah ya ayriyetten ucret filan alirlar mi acaba
Orada sormuş tüm. Bir sirun olsa getir sem bakar mısıisz diye getir demişler di
Sanmıyorum. Ek sigorta falan yaptırdın mı? Eğer kullanıcı hatası derlerse ve ek sigorta varsa para almazlar. Ek sigorta yoksa para isterler eğer kullanıcı hatası ise. Kullanıcı hatası değilse yine para almazlar
Onu bilmiyor dum bak ek sigorta sadece Garanti süresi var dediler birde kağıt verdiler
Mobil kimlik paketi bilgilendirme yazıyor teknoloji destek paketi sözleşme iade değişim arıza yazıyor
Ek sigorta olayı kullanıcı hatası olduğu durumlarda geçerli oluyor ve ürünü aldığın gün başlıyor. Ola ki ürün düşer kırılır, üstüne bir şey dökülür bozulur vs bu gibi durumlarda kullanıcı hatası diyorlar ve ücretsiz ilgilenmiyorlar. Kullanıcı hatası olmaması için kendi kendine durduk yere bozulması lazım. Mesela adamın biri oğluna doğum günü hediyesi mi ne almış çocuk akşam ayıran dökmüş laptoba. Ek sigorta yaptırmadığına pişman olmuş
Fazla ısrar etmiyorlar ama söylüyorlar ürün satarken. Media Markttan alacak gibi oldum laptop ve o kadar çok ısrar etti ki. Önce bir ikna oldum sonra vazgeçtim almadım. Vatandan alırken de söyledi ama ben istemedim ısrar etmedi
Ek sigorta var mı şuanda
Birde bayram sonu gel o zaman imzalanacak dedi şimdi izinli dediler bunu yapacak olacka kişi
Bende yok almadım. Alınca zaten faturada yazıyor. Ek satış oluyor o
Onada bak madim
Bence yapmamışlardır. Bilgisayar fiyatı neyse onu ödemişsindir
Bilgisayar fiyatını ödedim
Şarjdan çıkardım da yine aynı şarjı bitti mi tekrar bir doldurayım bakayım aynı olacak mı
Şarjı çok geç biter öyle bence
Ne yapayim şarjı bitmeis için. Bir şey yoktur demi
Yani açık kalırsa şarjı biter tabii ama uzun sürebilir. Sen en iyisi kapat sabah tekrar aç. Bir hokus pokus olur belki 😉
Kapanmıyor şarja taktım
Bataryayı çıkarmayı biliyorsan çıkarıp tekrar takmayı deneyebilirsin
Yok onu bilmiyorum
Şuraya baksana. Umarım seninki de böyle açılıyordur
https://youtu.be/B46LU5ehe5M?si=ZhmN8Fhv6RwphkiI
teşekkür ederim böyle değil
Tornavidayla falan belki 🤔
Pili eski takilip cikarilanlardan degil dimi
Hayır değil ondan
Tamam sarj kablosunu cikar. Sonra komple tumden kapat pcyi ac/kapa dugmesinden
Pcy düğmesi nerede bu
yahu pcyi kapaliyken nasil aciyorsun sen
Pil bozulmuş
Neden bozulmuş olabilir nasıl anladın
Bilmiyorum öyle gldi yani
Markasi zort