İkinci el telefon sattım, alan kişi geri vermek istiyor ve adliyeye gideceğini söylüyorsa ne yapmalıyım?

Adama telefonu satarken kontrolde ettirdim tamir yaptırmıstım onu adam benı aradı gun ıcınde ısınıyor tel dedi geri al telini paramo ver dıyo adlıyeye gitcekmiş bende silah dayamadım basına kendı ıstegınle aldım dedim engelledim numarasını haklı degıl mıyım? Basıma bela olmaz ınsallah

İkinci el telefon sattım, alan kişi geri vermek istiyor ve adliyeye gideceğini söylüyorsa ne yapmalıyım?
Cevapla