Sevgiliniz taksitle 30 binlik telefon alsa, işiniz yokken bu hediyeyi kabul eder misiniz?

1 buçuk senelik sonunda evlenmek istediğimiz ilişkimiz var. Sevgilimin şimdiye ksdar ful borcu vardı birikim falan yapamıyordu. Bu aylarda borcu bitti. Gidip bana telefon almış. Benim telefonum bozulmuştu. Yeni mezunum şu anda işim yok. Kendi telefonu iyi değil. Ben her sene telefon bozuyorum kendimi çok kötü hissettim. Kabul etmedim başta öyle de baya morali bozuk gezdi. Telefon 30 bin civarı birsürü taksit yaptırmış. Sizce kabul etmem yanlış mı

Sevgiliniz taksitle 30 binlik telefon alsa, işiniz yokken bu hediyeyi kabul eder misiniz?
Cevapla