ABD'de bir yoğurt şirketi dijital detoks kampanyası başlatmış. Cep telefonlarını bir ay süreyle kullanmayanlara kişi başı 10 bin dolar, yani 300 bin TL verecekmiş.
- Siggi's Dairy şirket adı.
- Dijital Detoks kampanya adı.
- Seçilecek kişiler telefonlarını bir ay boyunca bir kere bile eline almayacak.
Siz katılsanız dayanır mıydınız?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Evet tabi ki de 1 ay nedir 1 yıl bile olur.. 300 iyi para
Ben 1 ay telefonumu bıraksam 300 bin TL kazanırım ama daha fazla kaybettiririm çalıştığım yere 😂
Ben telefonumu 1 ay bırakırsam vaadettiklerinden çok daha fazlasını kaybederim. O yüzden asla kabul etmem 😂
Hiç sorun değil bırakırım da 300 bin tl ile ne yapıcam onu bilemedim, motor falan alınır en fazla
Kayıt nereden yaptırılıyordu hemen razıyım lütfen söyleyin 🤩
Survivor adasında bile kalırım telefonsuz. 😄😄
O versin ben bırakırım.
31. Gün zaten eski tas eski hamam
😀
Bana uyar telefonumla yaptığım her şeyi laptopumdan da yapıyorum zaten.
Kolay para. Burada da yapan olsa da cebimize para girse 😂😂
Kesin dayanırım bir ayda o parayı hiç bir yerde kazanamayız kafamda rahatlar hem
10 bin dolar ben vereyim onlara onlar biraksin
Birakmam valla telefonumu
La şu aletten zaten nefret ediyorum. Sade mecburiyetten elime alıyorum. Değil 1 ay 1 ömür telefonsuz yaşarım. Yeterki her isteyen her istediği an da bana ulaşamasın.
Kullanıcı adına da gıcık oldum. Okuduğumdan
beridir kafamda Motörhead çalıyo.
Sektörün içindeyim böyle bi insan yok genç kesimde.
Kesin kazanırım ben tam benlik ortam nereye başvuruyoruz :)
Ben telefondan para kazanıyorum.. bir ayda gelirim 300 binden fazla
Harika, 3 ay telefonsuz gezerim. Verin 900 binimi
2 ay da olur inan ki😃
versin öyle bırakcam masmeösmmds
Ben 3 sene dayandım 1 ay çerez gelir
Ben dayanabilirim :)
Nereden başvuru yapıyoruz ciddiyim he hsjsjsjsj
Evet dayanırım telefonsuz
1 ay mı 3 ay kullanmadığımı biliyorum 😂🤣
2 ay da birakirim 600 bin yap 1 sene bırakayım
Bir ay mı, ben aylarca dayanırım
Bunu türkiyede yapsalar herkes bırakır. 1 ay ne?
Bırakırım olmasa aramam işime gelir
Nasıl başvuru yapılıyor 😁
Olur pek bakmaya değer bi şey yok zaten…
aha bugün katılırım 😄
Para verirlerse bırakırım
Ola källenius ve Olaf Scholz a duyrulur🥲
6 ay kullanmadım alırım 1.800 bin TL mi
Veririm
yaparım
3 ayda bırakırım
Evet dayanırım
problem olmaz
Telefonu ne
Dayanırım
300 bin az
Dayanırdım
TLF olmadan olmaz galiba
Evet yaparım
Yaparım
Dayanırdım.
Dayanırım keşke öyle bisey burada da olsa
Hemen kabul ederim
Evet kesinlikle dayanabilirim 1 ay
Dayanirdim 😃
Telefon artik yok
Katılalım hemen