İki aydır yazmayan ama fotoğrafımı silmeyen çocuğa netlik için tekrar yazsam mı?

Biriyle kurs tatil olduktan sonra instagramdan tanışıp konuştuk 1 hafta normal konuştuk sonra baktikki harama doğru gidiyor diyip mesafe koyduk hatta bunu özellikle karşı tarafta istedi sonra 2 gün geçti mesafe koyunca daha çok dusunur oldum dedi sonra biz buluştuk konuştuk o başka bi memlekete gitti ve o süreçte değer verdiği biri vefat etmişti 1 hafta yazmadi ben nedenini sorunca Sadece yanımda ol demişti ve ordan dönünce bulsmak istedi

buluştuk benle hayaller kuruyordu ben bi şey hayali kurduğumda insaAllah birlikte diyordu şimdi kursu açıldı ilk sadece hafta sonu teli alabiliyordu ve hafta sonları yazıyordu ama bi haftadan sonra soğuk olup mesafe koymaya başladı bende ilk nedenini sordum sana öyle gelmiştir yoğunum dedi bende haramdan dolayı mı diyip anlattım o da evet anlayışın için teşekkür ederim dedi bende beni bekleycekmisin yani dedim oda insaAllah evet dedi ama 2 aydır bi merhaba bile yazmıyor burada girbetciydi kendi ülkesine dönmüş tatil de herhalde ama hiç bana yazmadi bile

Ve instagramini kapatmisti açmış video paylaşmış oraya gittiğine dair

Birde ben ona bi foto atmıştım onu öne çıkana koymuştu ve hala kaldirmamis ama yazmıyor

İki aydır yazmayan ama fotoğrafımı silmeyen çocuğa netlik için tekrar yazsam mı?
Cevapla