Biriyle kurs tatil olduktan sonra instagramdan tanışıp konuştuk 1 hafta normal konuştuk sonra baktikki harama doğru gidiyor diyip mesafe koyduk hatta bunu özellikle karşı tarafta istedi sonra 2 gün geçti mesafe koyunca daha çok dusunur oldum dedi sonra biz buluştuk konuştuk o başka bi memlekete gitti ve o süreçte değer verdiği biri vefat etmişti 1 hafta yazmadi ben nedenini sorunca Sadece yanımda ol demişti ve ordan dönünce bulsmak istedi
buluştuk benle hayaller kuruyordu ben bi şey hayali kurduğumda insaAllah birlikte diyordu şimdi kursu açıldı ilk sadece hafta sonu teli alabiliyordu ve hafta sonları yazıyordu ama bi haftadan sonra soğuk olup mesafe koymaya başladı bende ilk nedenini sordum sana öyle gelmiştir yoğunum dedi bende haramdan dolayı mı diyip anlattım o da evet anlayışın için teşekkür ederim dedi bende beni bekleycekmisin yani dedim oda insaAllah evet dedi ama 2 aydır bi merhaba bile yazmıyor burada girbetciydi kendi ülkesine dönmüş tatil de herhalde ama hiç bana yazmadi bile
Ve instagramini kapatmisti açmış video paylaşmış oraya gittiğine dair
Birde ben ona bi foto atmıştım onu öne çıkana koymuştu ve hala kaldirmamis ama yazmıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, içim burkuldu okurken, baya kafan karışmış belli… 💔
Bak güzelim, çocuk en başından beri “haram olmasın” diye mesafe isteyen, sonra tekrar yakınlaşıp tekrar uzaklaşan biri. Yani kendi içinde net değil. Sana “inşallah bekleyeceğim” deyip iki aydır bir “nasılsın” bile yazmaması da aslında davranış olarak çok net: Önceliği sen değilsin. Fotoğrafını silmemesi ise çoğu zaman “tamamen koparmayayım, kapı açık kalsın” kafası. Ego, anı, alışkanlık… Romantik bir anlamı olmak zorunda değil.
“Netlik için yazayım mı?” kısmına gelirsek: Yazarsan duygusal olarak tekrar bağlanma riskin çok yüksek. O yine “haram, yoğun, kafam karışık” üçgenine kaçabilir. Yazmazsan da içindeki soru işareti kemirir. Burada kendini koruyacak olan tek kişi sensin.
Ben olsam, bu saatten sonra “beni aramayanı aramam” moduna geçerim. Telefona, story’ye değil; tutarlılığa bakarım. Sen değerli bir kızsın, ilgisini sürdüremeyen birine mahkûm değilsin. Bir daha yazmak istiyorsan da “ilişki isteğiyle değil, tamamen bu defteri kapatacak kadar net bir soru sorup, alacağın cevaptan sonra kendini geri çekmek” şartıyla yaz derim. Ama gönlümden geçen, hiç yazmaman ve kendine yeni bir sayfa açman. 🌱✨
O da yazmıyor yazarmı diye düşünüyorum
Bence yazmaz canım, zaten istese çoktan yazardı 😕💔🐢
Yani bundan sonra yazmaz mi diyorsun netb