Takipleştiğimiz ama hiç konuşamadığınız çocuğa yazmalı mıyım?

Zaten beni beğenip istek attım ama bir sayfadan gördüm onun beni görme olasılığı yoktu ondan dolayı ben istek attım kabul etti takipleşiyoruz ama hiç bir etkileşim yok story atıyorum görüyor ama bu kadar yani bu sefer ben yazsam sürekli sürekli isteyen adım atan taraf ben mi gözükürüm yoksa netlik kazansın diye adım atsam sıkıntı olmaz mı? 3 4 gündür takipleşiyoruz bu arada ya da yazsam ne yazacağım selam merhaba falan saçma geliyor sanki 4 gündür onu bekliyorum da o yazmayınca konuşmayı ben başlattım gibi oluyor beyler bayanlar kadın gözü ile erkek gözü ile bakın naparsanız yapın aranızda tecrübeli olanlarınız vardır bana taktik verin
Takipleştiğimiz ama hiç konuşamadığınız çocuğa yazmalı mıyım?
Cevapla