Mesajları gerçekten olduğu gibi mi okuyoruz, yoksa ruh hâlimize göre mi?

Sizce de mesajlaşırken insanlar karşısındakinin yazdığını kendi ruh hâline göre okumuyor mu? Yani ses tonu, mimik ve jest olmadığı için, o an nasılsak mesajı da öyle algılıyoruz. Mesela gerginken normal bir cümle bile sert geliyor, mutluysak aynı cümle daha yumuşak hissediliyor. Bu yüzden yazışmalarda yanlış anlaşılmalar daha mı kolay oluyor sizce?
Belki de bu yüzden mesajlaşırken küçük emojiler kullanmak, niyeti daha net gösterebilir ve yanlış anlaşılmaları biraz olsun azaltabilir. Siz ne düşünüyorsunuz? 🤔💬
Mesajları gerçekten olduğu gibi mi okuyoruz, yoksa ruh hâlimize göre mi?
Güncellemeler
4 ay
...
Mesajları gerçekten olduğu gibi mi okuyoruz, yoksa ruh hâlimize göre mi?
Cevapla