Halbuki medenice bir tartışmaydı. Fikir alışverişi yapıyorduk adamın biriyle. Mutfağa gittim su içtim geldim mesajım gönderilemedi. Profiline baktım vaziyet bu. Sizce engellendim mi bile var mı?
Konuşmanın ortasında birden hesabını kapatan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Arada ben de öyle yapıyorum. Durum seninle alakalı değildir. Canı sıkılmıştır, psikolojik olarak kötü hissetmiştir o da kapatarak rahatlamaya çalışmıştır.
Kanka valla sinir bozucu bir durum, geçmiş olsun resmen yarıda kalmış sohbet 😅
Kanka görüntüden engel değil bu, büyük ihtimalle hesabını kapatmış ya da gizliye almış. Engelleseydi genelde profilini de göremezdin.
Kanka ben de KızlarSoruyor’da çok yaşadım bunu, tartışma tam derinleşirken adam “yokum” moduna geçiyor. Ciddiye alma, sen seviyeli konuşmuşsun, sorun onda.