Çin RAM krizine noktayı koydu! Sizce Çin yeni süper güç mü oluyor?

Aceleyle çıkmış bir Ram Krizi belgeseli üzerinden tüm dünyadaki ddr5 ram krizine Çin'in noktayı koyduğunu söylemek kolay ama hazmetmek zor, çünkü biz son kullanıcıları düşünen firma kalmadı desem yeridir. Asus gelip "biz ram üretcez a dostlar" deyince pastaya komple göz koyma haddi bir tek Çin'e yakışırdı, yakışanı yaptı ve ddr5 ram üreteceğini açıklayıp hemen kabuğuna çekildi. Peki bu hamleyle sizce Çin süper güçlüğünü resmen ilan etmiş midir, ne düşünüyorsunuz?

Çin RAM krizine noktayı koydu! Sizce Çin yeni süper güç mü oluyor?
Cevapla