Flörtüm soğuyunca instadan takipten çıkıp numarasını silmekle iyi mi yaptım?

Birisiyle 2 aydır konuşuyordum flört olarak konuşuyorduk son 2 haftadır falan soğuk yapıp kendini çekmeye başladı bende istemiyor gibi duruyorsun bitirelim dedim oda hayır istiyorum buluşunca yüz yüze konuşalım dedi buluşuncada ben senin ilgini çabanı görüyorum benim kendimi düzeltmem lazım dedi ama bunu yapmadı en sonda arkadaşıyla dışarı çıkmış önceden haber verirdi merak edip aradığımda öğrendim rahatsız oldum senin bana haber vermen gerekmiyor mu dediğimde hayır dedi o sözünden sonra da kendimi geri çektim 2 gün bekledim yazar diye yazmayınca da instadan çıkarıp numarasını sildim doğru mu yapmışım

Flörtüm soğuyunca instadan takipten çıkıp numarasını silmekle iyi mi yaptım?
Cevapla