Crushim beni love bombing yapıp sonra ghosting mi etti yoksa ben mi kuruyorum 😂?


Crushladığım birisi vardı onun da dikkatini çektiğime eminim 5-6 kere karşılaştık 4-5 gün kadar konuşmaya başladık (instagramdan)
sonrasında buluştuk hiçbir problem olması hatta kendisi de biraz utangaç olduğumu bunun normal olduğunu beni sevdiğini umarım benim de onu sevdiğimi söyledi yani herhangi bir problem olmadı fakat bir süre (3-4 gün sonra) geç cevap vermeye başladı en son muhabbet sticker atmamla kapandı sanırım (ondan önceki mesajı enerjikti de aslında fakat geç cevap vermeye başlayınca ben de rahatsız olduğunu veya konuşmak istemediğini düşündüğüm için üstelemedim sonuçta kimse kimsenin peşinden koşmak zorunda değil) olaya gelirsek şu an storylerimi vesaire anında izliyor yakın arkadaşıyla da iletişim halindeydik kızın samimiyette de bir fark göremedim ama herhangi bir şey yazmıyor özetle lovebombing cart curt üzerine gohsting yemişim ya da ben öyle sanıyorum öyle olsa instadan da çıkarır hikayelerime de bakmazdı diye düşünüyorum kafam çok karıştı doğrusu öneriniz, görüşünüz varsa fikirlerinizi bekliyorum. (+ ilk yazan oydu ve beni görmeye de baya hevesli tavırları vardı )

Crushim beni love bombing yapıp sonra ghosting mi etti yoksa ben mi kuruyorum 😂?
Cevapla