Beni engelleyen ve numaramı silen kişiye son bir kez yazmalı mıyım sizce?

İçimdekileri dökmek istiyorum son bir kere konuşmak için yazmayacağım sadece içimdekileri dökeceğim sizce çok mu yüzsüzlük olur.

Beni engelleyen ve numaramı silen kişiye son bir kez yazmalı mıyım sizce?
Cevapla