Ayrıldıktan sonra erkeğin canını daha çok ne yakar, tamamen silmek mi yoksa mutlu story atmak mı?

Yani silip hiç haber alamaması mı daha iyi yoksa stori paylaşıp hayatına devam ettiğini göstermesi mi?

Ayrıldıktan sonra erkeğin canını daha çok ne yakar, tamamen silmek mi yoksa mutlu story atmak mı?
Cevapla