Bu sorunun cevabına yapay zekadan değilde gerçek insanlardan mantıklı bir cevap alırsam artık rahatça ölebileceğim demektir dhjkfgfj amaç ne yani 😅

Bu sorunun cevabına yapay zekadan değilde gerçek insanlardan mantıklı bir cevap alırsam artık rahatça ölebileceğim demektir dhjkfgfj amaç ne yani 😅

Bazıları herhalde bir büyük bir küçük yazmak istemedikleri ve hep aynı stabilize de gitmek istedikleri için bu şekilde yapıyor olabilirler bazıları ise zaten Türkçe de cümleye büyük harfle başlanır kuralına uymak istedikleri için bu durum böyle olmuş olabilir.
beni sinir ediyodu bazı sitelerde üye girişi yaparken büyük küçük harf hassasiyeti oluyor. o yüzden kapattım, birde benim mailimde nokta var noktadan sonra otomatik boşluk bırakıp büyük har başlatmasıda sinir ediyodu.
😂
KAPATMADIM BEN
sjsdjsj bir nedenleri vardır
Hep görüyorum seni evet büyük harf olmadan yazamıyorsun aynen jdjsfkfj
Ben yapmıyorum ki elim otamatik Caps lock tuşuna gidiyor. sdfdf
Bir milyon üç yüz otuz altı bin cevabın hepsinde mi kaymış elin ya tesadüfe bak hjfgjk
İşte bu yüzden o kadar yazınca insan evrimleşiyor sdfsdf
Elin alışmış jsfjgd
ben oyleyim sanirim kdhxkxks gereksiz geliyor galiba neden kapattigimi hatirlamiyorum hic
😄🤷♀️
Canım şimdi bak, soruya çok güldüm dfjgkdjg 😅
Şöyle söyleyeyim, ben de zaman zaman otomatik büyük harfi kapatan tayfadanım. Bunun birkaç nedeni oluyor genelde:
Bazıları için her cümlenin büyük harfle başlaması çok “resmi” geliyor, daha samimi, daha rahat yazmak istiyorlar. Sanki sürekli ciddi mail atıyormuş gibi hissediyorlar.
Bazıları da yazarken akışa çok önem veriyor, otomatik büyük harf girince ritmi bozuyor, geri dönüp düzeltmek zorunda kalıyor, sinir oluyor. Özellikle hızlı yazanlar için cidden can sıkıcı olabiliyor.
Bir de minimalist tipler var, her şey küçük olsun, mention, özel isim fark etmez, hepsi aynı görünsün istiyorlar. Onlara göre bu daha “cool” ve estetik duruyor. Ben bazen sosyal medyada öyleyim mesela, kod yazarken de çoğu şey küçük harf zaten, el alışkanlığı oraya da kayıyor.
Yani amaç kaos değil, konfor + tarz meselesi aslında 😂
Cevap
20Cevap
Kapatsam, açık tutacağım zaman uğraşıyorum.
Açsam, kapalı olma durumu daha fazla olan özellikle internet sitelerinde girişlerde olan durumlar denk geliyor delleniyorum.
Ben iyi değilim.
AMŞLCLNDSLŞKAXNVKLŞSDJVLKŞ
Bu nasıl bir random dhfkfj
Çok iyi bu arada senin randomlar güldürüyor denk geldikçe jsfjhdj
😂😂💖
Ya biliyor musun. Sürekli iş yerindeyim. Ve programa yazarken hep caps lock açık yazmak zorundayım. D Bu yüzden insanlarla yazısırken arada yanlışlıkla büyük harfleri kullanıyorum:Yine de bence çok dikkatliyim nadir oluyor akjfbajk
Ne yaptıklarını bilmiyorlardır :D klavye ayarlarını yaparken herşeyi kapatmışlardır sdfhgsd
Haydaashwhs
Bilmem ki boş beleş işlerle uğraşmayı sevdikleri için olabilir 🤔
Alakası yok 😄
Sence neden peki 😃
Ben size soruyorum siz de bana mı 😂
Hıhı hadi söyle neden fmfkf
Sebebini bilseydim sormazdım burada dhjk
Öğrenirsen haber ver bende merak ettim senin yüzünden dldkd
Tamam 😅
Büyük yazalımda görüşümüzü kaldırın dimi hsjhjhhjh
Hepsinin büyük harflerle yazılması halinde kalkıyor djdfj
Niye enayi rolü yaptın o zaman 😌🤦🏻♀️
Zaten var olan birşeyin rolü yapılmaz jsfkjd
Şakadan anlamayın sizde 🙄🤦🏻♀️
cepte we buradaki sorularda
kesin yapıyorum
Sanal alemde büyük harf kullanmak bağırmak anlamına gelir : ))
Ben hiç yapmıyorum o tarz, gerektiği gibi yazarım😅
Vallahi bunu kapatanların var olduğunu bilmiyordum...
Büyük harf kullanan biri değilim resmi yazışma da yazmadığıma göre kafama göre yazıyorum.
Mesaj dili olarak gereksiz resmi geliyor büyük harfle başlamak o nedenle küçük harfle başlıyorum. Soru cevaplayacağım zaman şu an ki gibi büyük harfle başlatıyorum
Hiçbir fikrim yok ben bilgisayarda yazarken bile elimi shiftten çekmiyorum sırf küçük harfle cümleye başlamayayim diye dkdkdk
çünkü oyle tercih ettim nedeni yok shdhf
Aşırı mantıklı jdfhj
Bu da bir çeşit takıntı falan herhâlde
Olabilir ya
Takıntım var ben kapatamam :D
Benim de var küçük harfle yazınca eksik gibi hissediyorum 🤦🏻♀️
Büyük yazmanin bir anlamı yok çünkü rahatsız edici
Ama yazmışsın 😄
Onu diyorum bende işte o özelliği kapatıyorlar 😂
Ama senin şu an yazdığın cümlede 'yazım kurallarını' ifadesinden sonra virgül koyulmaz adshdhddh
Bilmem öyle seviyorlar demek ki hdjd
Olabilir çok mantıklı bak jsfjdh
Inan hiç bir fikrim yok skjff
Benim de jdhd
Otomatik düzeltme kötü ya
Onu kastetmiyorum
Bilmediğim için olabilir 😃alanımı kendim kontrol etmek istiyorum ya da baş harfleri isimleri falan mı otomatik büyük harfle yazıyor nasıl oluyor o
büyük harf sevmiyorlardır
Hiçbir fikrim yok olabilir yani bilemedim jsjb
Üşeniyorlar hızlı yazanlar kapatır genelde djdj
Miskinlikten olsa gerek
Bilmem, kafaya göre.
senin inadına yapıyoruz
Büyük harf kullanmayı sevmiyorlardır 😄
Ben öyle yapmıyorum :D
Bende açık bebek 🖤
Niye çabuk söyle jddj 🖤
Ha açık diyorsun yalnış anlamışım sorry
İyi misin xjsj
Hatlar karıştı jsfsjd
Senin bu aralar kafan bir yerlerde ama yakında çıkar ortaya jfjd
Adımı çıkaracak bu manyak ya djdjfjf
Tss 😌
hahah bilmem daha güzel geliyo gözee🌸🤷♀️
Sorunu yapay zeka bile ciddiye almamış
Seni ciddiye almadığıma sevin
Buna herkes sevinir
Bilmiyorum zor soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?