Bilgisayar klavyesi neden otomatik olarak büyük harfe geçmez?

Nokta koyduktan sonra, ya da satır başı yaptıktan sonra neden otomatikman büyük harfe geçmez?
Bilgisayar klavyesi neden otomatik olarak büyük harfe geçmez?
Cevapla