Instagramsız yaşanır mı illa 6 ay mı geçmesi gerekiyor yapılacak hiç mi bir şey yok?

Herkesin telefon numarası yok doğru düzgün yakın arkadaşım yok. Şimdi Instagram gidince bana kimse yokmuş hiç kimse kalmamış gibi geliyor. Hesaplarım devamlı sürekli deli gibi askıya alınıyor belki 50 tane açtım son üç haftadır bu böyle. Yeni yılın sonlarından beri yani. Kesinlikle şikayet edilmemişim ban bu yüzden değil ya da ban var mı bilmiyorum ama tek bir suçum var Bugüne kadar son 14 senedir aşırı hesap açtım aşırı no değiştim. 2 arsa parası harcanmıştır bunlar için. Neyse şimdi hiç mi Instagram kullanma şansım yok artık ben çom yalnızım.
Instagramsız yaşanır mı illa 6 ay mı geçmesi gerekiyor yapılacak hiç mi bir şey yok?
Cevapla