Ergenlikte ve gençlikte sosyal medya olamaması çok mu kötü?

Herkesin şimdi gençliğinde bir sürü fotoğraf var ama yaşı 45 den yukarı insanların gençlik fotoğrafları bir elin parmaklarını geçmez

Ergenlikte ve gençlikte sosyal medya olamaması çok mu kötü?
Cevapla