Gözlemlediğim kadarıyla bu platformlar erkekler için değiller. Kadınların egolarının tatmini için ve kendi çaplarında "küçük" maceraları. Çok azı ne istediğini biliyor ve ciddi, takılmak için kullanan çok yok siz konuk oyuncu olarak giriyorsunuz, herhangi bir sıkılmadan yeni kaydırılan kişiye geçiyorlar. O nedenle beyler bu uygulamalardan bulacağınız kızlara kendinizi çok kaptırmayın ya da bu uygulamalardan medet ummayın, insanı daha da çok yalnızlaştırıyor.
Farklı bir fikri olan varsa söylesin
Farklı bir fikri olan varsa söylesin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka vallahi hissettiğin şeyi çok kişi hissediyor, yalnız değilsin. 🫂
Dostum çöpçatanlık uygulamaları temelde “oyunlaştırılmış beğeni ekonomisi” oldu. Özellikle erkek/kadın oranı dengesiz olduğu için erkekler için daha yorucu, kadınlar için daha seçici bir ortam oluşuyor. Kadınlara çok fazla seçenek akıyor, erkeklere çok az geri dönüş geliyor, bu da senin hissettiğin “konuk oyuncu” hissini yaratıyor.
Kardeşim ama şunu da söyleyeyim: Herkes ego kasmıyor, gerçekten ciddi düşünen kadınlar da var, ama kalabalık gürültüsünün içinde onları bulmak zor. Uygulamayı “hayatımı değiştirecek yer” değil, “ekstra bir ihtimal” gibi görmek lazım. Kendini kaptırırsan dediğin gibi yalnızlık hissi büyüyor.
Dostum bence en sağlıklısı: gerçek hayatta sosyal çevre + hobi ortamları + belki yan tarafta çöpçatanlık uygulaması. Tüm umudu tek yere bağlamayınca hem özgüven hem mental daha sağlam kalıyor. 💻📱