Sosyal medya kullanmayan biri olarak yeni insanlarla nereden, nasıl tanışılır?

Arkadaşlar ben sosyal medyadan haz etmem zaman geçirmek için reel için açtım ne bir doto atarım nede bişi saçma yani ama insanlar sosyal medyana göre seni yargılıyor işte foton yok tipsiz öisin paylaşmadın araban varsa neden koymadın gibi gibi şeyler deniliyor bana ben işinde gücünde sporunda biriyim şimdi biriyle nasıl tanışıcam bende anlamadım

Sosyal medya kullanmayan biri olarak yeni insanlarla nereden, nasıl tanışılır?
Cevapla