Sanal flört bağımlılığından nasıl koparım, gerçekte kimseyi beğenemiyorum?

yargılamadan dınleyın asosyal bır ınsan değilim ama reeldeki insanlara bir şey hıssetmıyorum ve guvenmıyorum sanaldaki insanlar dikkatimi çekmiyor. aslında bir nevi yalnızlığımı baştırmak ve en azından anlaşılma isteği ve o ınsanlarda benım ıcın değersiz değil gerçekten değer veriyorum

Güncellemeler
5 ay
arkadaşlar soru yanlış çevirilmiş benım sorum sanaldan flört daha kolay gelıyor masrafsız gibi yanı sana zarar vermez içgüdüsü gibi
Sanal flört bağımlılığından nasıl koparım, gerçekte kimseyi beğenemiyorum?
Cevapla