Sizce yanlışlıkla mesaj atmak gerçekten mümkün mü yoksa hepsi bahane mi 😂?

Ben yanlışlıkla mesaj atma olayına inanmıyorum. Mümkün değil bence. Yani herkesin elinde akıllı telefon. Hepsinde yüz tanıma, parmak izi okuyucu, şifre, desen vs mevcut. Yani yanlışlıkla açtık uygulamaya girdik yazdık gönderdik falan bence hep dümen 😂 Diyeceksiniz ki başkasına diye yazdık. Yok o da mümkün değil bence.

Sizce yanlışlıkla mesaj atmak gerçekten mümkün mü yoksa hepsi bahane mi 😂?
Cevapla