Kameralardan nefret ediyorum ya yüzümü çok kötü görüyorum çirkin miyimya?

Aynada bir tik daha normal görünüyorum aynada biraz daha yanaklarim oval gibi ama kamerada yüzüm eşek suratı gibi uzun çıkıyor hatlarım da bir o kadar belirgin ve garip görünüyor bunun bir açıklaması var mı ya aşırı tuhaf hissediyorum filtre de iyi görünüyorum valla fotoğraflardan nefret ediyorum ya ben
Kameralardan nefret ediyorum ya yüzümü çok kötü görüyorum çirkin miyimya?
Cevapla