Sanal ortamdan gerçekten tanışmak, sosyalleşmek isteyen yalnız insanlar var mı?

Herkes iş ev iş ev yapıyor bence sosyalleşmek ya da tanışmak isteyen insanlarda olduğunu düşünüyorum.

Gerçek hayatta insanlar biriyle flörtleşmeye ya da arkadaş olmak için tanışmaya korktuğunu düşünüyorum burada belki cidden yalnız hisseden insanlar varsa tanışmasını isterdim.

Gerçekten böyleseniz aranızda bu durum sizi ne hale getirdiği hakkında yazıp tanışmanızı isterim.

İstiyorum
İstemem
İstiyorum ama utanıyorum
İnsanlara güvenemiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sanal ortamdan gerçekten tanışmak, sosyalleşmek isteyen yalnız insanlar var mı?
Cevapla