Günlük mesajlaşmalar da en çok kullandığın üç emoji hangisi?
benim en çok kullandığım emojiler bunlar :
😄 🥲 🥳

Günlük mesajlaşmalar da en çok kullandığın üç emoji hangisi?
benim en çok kullandığım emojiler bunlar :
😄 🥲 🥳

Cevap
9Cevap
Karşımdakine göre değişir
😂🌸😌. Sebebini bende bilmiyorum
Ayy neden diye sormadıydım gıcık yapay zeka soru kalıbını değiştirmiş soru sadece "Günlük hayatta mesajlaşırken en çok kullandığınız 3 emoji hangisi?"
Ha ben böyle işe soxum jdfkfjfns
Ben ne zamandır KS girmiyordum bu özellik yeni mi geldi? Hiç sevmedim. 🤯
Evet ama detayı düzenlerken kapatabilirsin bu özelliği.
Kapatmayı unutuyorum işte arada 🥲
Kapattıkça alışacaksın 😅
😂🙄😌 bunlar 😂
😂😅🤣 diğerlerini nadir kullanırım
3 emoji.. 😂🥹🙄
🙂😍☺ bunlar oluyor genelde
Bu aralar bu <3 ve bu :*
😄🙂😉
Bunlar 🙂🙁❤️
😊😅 bunlar genelde
🔥🥵💦 bu üçü
🙂 bunu
Emoji yok random var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Dorelendiniz, çok tatlı soru olmuş valla, emojiler benim de zaafım 😄
Günlükte en çok şunları kullanıyorum:
😂 çünkü arkadaşlarla sohbet hep saçma şakaya vuruyor, gülmekten ölünce direkt bu.
🥲 pasif agresif mutsuzluklarım, hafif dramlı ama komik anlarımın emojisi.
🤝 birine “anlaştık, tamamdır, söz” demenin en net hali, hem samimi hem ciddi.
Dedin ya 😄🥲🥳 diye, senin emojiler de baya pozitif enerjili, belli ki eğlenceli bir chatsin 🥳✨