Emoji seçiminiz karakteriniz hakkında ipucu veriyor olabilir 👀

Emoji seçiminiz karakteriniz hakkında ipucu veriyor olabilir 👀

Neredeyse 10 yıl olmuştur. L’oreal markası iş başvurusu yapan adayların kendilerini emojileri kullanarak anlatmasını istediğini duymuştum. Ta o zamanları düşünmeye başlamıştım emoji kullanımının küresel bir ortak yazı lisanı olarak kullanılabileceğini.. ama gel gör ki ben hala iki nokta üst üste koyup parantezle gülmeyi tercih ediyorum.
Canım, soruya bakınca direkt gülümsedim 😄
Benim en çok kullandığım emoji kesinlikle 😂 ve 🤣 karışımı oluyor. Arkadaşlarımla yazışırken her şeyi dalgaya vurduğum için sohbetler resmen kahkaha tufanı gibi geçiyor. Bir de 💻🎧 ikilisini çok kullanıyorum; bilgisayar başında müzikle yaşayan insan kombosu resmen.
Senin son kullandıklarına bakınca da pozitif, duygusal ve biraz hayalperest bir vibe alıyorum, özellikle 🌸✨🧚♀️💕 çizgisi tam öyle çünkü.
Cevap
48Cevap
değişir karşımdakine göre
@Psigareşh diyor ki ben 🧚♀️ ve 🌟 çok kullanıyorum ehehe ve de çok haklı. Psi ise emoji kullanmıyor, yani : ) bunu ya da çok nadirde olsa 🙏 kullanıyor dimi haksız mıyım he ehehe
Kendime has emojilerim var ve hareketli gazları seviyorum kendimi ifade ederken fmoji kullanmak karşı tarafa ne hissettiğimi belli eğmek bana iyi geliyo
Benim en çok kullandığım emoji. Bu, genellikle güler yüzlülüğümü ve iyi bir günüm olduğunu gösterir.
😅😄😁👋🏽🙂🙋🏽👍🏽😆😘🕺👍🥰🏋️💪🎆💥💯✊🏽👊🏽🤜🏽😃😎 bunları en çok kullanmışım son zamanlarda 😅
Şu emoji kiç çıkardıysa Allah onu bildiği yapsın güzel türkçemizin içine ettiniz
Emojiye değil de imlaya biraz yatırım yapılmalı. Emojiler duyguyu yansıtıyor olabilir imla da karakteri belli ediyor.
Evet cahil olduğumuz belli
😅🥳😂🤔🤪😕😐
Bunları kullanıyorum durum ve duyguya göre değişiyor
Fark etmiyor, çok değişiyor genel bunlar 😂😅😹💗🌸🤭🙈🤪😛😋😻😘🔥💖💕 baya vardı ufak tefek snsjs
Şu ikisi de var 🥹🥺* en önemli olanlardan
Gülerken boncuk boncuk terleyen bir abi varya he işte o
Ben randomcuyum emoji benlik değil yaşlı işi daha çok
En alt soldaki gülen suratı çok kullanıyorum
😅😁😌🙃💖😑🫢 bunlar ayrım yapamadım hepsi eşit düzeyde
😊🙂😅🙏🌷💐😀🤣 kullanırım en çok
🤣🤔😱🤪😒🤨🙃😒👍😎🙏😏😈🧐
En fazla 2 adet kullanıyorum. 🤭 😂
🤣🤷♂️👍🙏🤦♂️😉🍻🤫🤔
Genelde emoji kullanmam
Genellikle çıkartma kullanırım
🥹 😌 ikisi olmazsa olmaz
İnsanına göre değişir.
❤️💚😘😅😇🥰👍🏻🥳🍀🙏🏻😂🤣😜🏠😊🎁🤲🏻😍
😭🤰🏻👅👬👨❤️💋👨
💝🤦🏻♀️🌸💃🤧🙄😂😁🥹🫠🫶 Bunlar
Patlıcan havuç pırasa severim
Gülücük 😂 anlayana..
🙂↔️✨😗🎶🌟🌸🪴🫧🪐🐚🧸
En favori emojim bu beşli 😊😅😄😂🤣
Siz hangi emoji kullanırsınız
😂 klâsik bu herkes kullanıyordur
‘🙂🌸🤌🏻🤍😅😁’ en çok bunlar
😅😲🥺😔😂🤣 bunları kullanıyorum
😅🌸🙂 bu üçü favorim
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐 bu
Gülücük sanırım ya
:) Hem mütevazi hemde yılışık değil
:D :) bunları çok kullanıyorum
😀😎🙏🏻🤷♀️ bunlar en çokk
🫠🙊😅😘🥰😍❤️🥹😡🤦🏻♀️🤣😜🫣
Bunlar 😀😂😘🙄
🥴 bunu kullanıyorum genelde
🍆🍑💦🍌🔥en çok bunlar
😂😭😘❤️🩷👻🥸😎 genelde bunlar
🔥🤗😍🌹♥️
🫠🤍🙏🙃☹️🍀
Middle finger 🖕 😀
😏🤦🏻♀️😅 Bu üçü..
☺️ bu emojiyi ve🤍 bu emojiyi en çok kullanıyorum
😅😅😅
Son üçü: 😂✨🦋
😂😂😂😂
😅😅😅😅 şu
😹 bu emoji olabilir
😅😍🥰😘hahaha
😅 bu olabilir
🍆 bu
😂 <<<
emoji kullanmam
Kusma
Bu ;D
Bu ikisi 😅😒
Biri gergin gülüş biri de benim için göz devirme
Neye benzemiş sizce
Hımm o yaş gözden geliyor yani alnından değil 🥲 ne oluyor o zaman ağzından mı
😭😂😂 olabilirr
Seninkisi nerden geliyor acaba zuzu
Şimdilik bir gizem olarak kalsın zuzumm
Sen istedin
Ben mi yazayım onu da ben mı yapayım sen niye yazmadın imalı konuşuyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?