Sevgiliniz arkadaşlarının story’sine 🔥 alev atsa normal karşılar mısınız? 


Normal değil evlenince arkadaşlık biter hayat arkadaşın her şeyin olur ben evlenirsem öyle yapacağım
Kızlara atıyorsa sorun olmaz bende
Cevap
14Cevap
Benim en fazla attığım 🌹 çiçek. Çok samimi olduklarıma ancak 🥰 atıyorum. O da sadece sevildiğinin göstergesi.
O sırada pek çok empjinin ne anlama geldiğini bilmeyen ben 🙃
Kasli felan bilmem ancak sıkı ve dolgun vücutlu kadınlar 1-0 önde
Alev işi twhlikeli
Sıradanlaşmış anonim olmus emojiler artık
Yatırır ağzına vururum😃
Değil
Tabi ki hayır
Flörtözümsü sanki
silk beni emeojileri
Normal değil
Biri birinden hoslanir
Değil, flörtöz geliyor bana
Değil
Normaldir
Asla olamaz
Asla karsilamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar