Dissosisyon hâlinden çıkarken hüzünlü hissetmek ağlamak istemek sinirlenmek normal mi?

Dissosisyon hâlinden çıkarken hüzünlü hissetmek ağlamak istemek sinirlenmek normal mi?
Cevapla